maanantai 13. elokuuta 2007

Minä ja Nelson osa 1

Viime viikon olin mummon ja vaarin luona hoidossa, kun emäntä ja isäntä lähti reissuun. Kovasti oli kuumat ilmat ja otin vaan ihan rennosti makoillen. Ei se lomailu sielä yhtään hullumpaa ollut, oonhan ihan pennusta saakka sielä hoidossa käynyt. Herkkuja sain mukavasti vaikka sitä ei kyllä kerrota emännälle. Laitoin myös naapurin kissan ojennukseen, kun vaarin huomio kiinnittyi muualle, minä poika otin ja lähiin kissaa katsomaan. Ensin mentiin tien yli ja sitten pihasta toiseen kissa edellä, minä perässä ja vaari viimeisenä, mukavaa huvia naapurustolle ja kivaa oli ainakin mun mielestä.

Ah sitä ihanuutta kun emäntä ja isäntä palas perjantaina. Mä näytin niille heti tempun miten pinseri lentää, kaikki neljä tassua kerralla ilmassa. Eipä emäntä ja isäntä paljon mun kanssa puuhailleet kun mut pakattiin autoon ja taas sitä mentiin. Me lähettiin Pirkkalan mökille, jonne illalla saapui mukava yllätys nimittäin veljeni Nelson ja hänen emäntä ja isäntä, tosi mukavia, kun oikein kauniisti käyttäytyy niin saa nameja.


Nelsonin kanssa painittiin ja juostiin kilpaa...















Käytiin lenkillä...



Paimennettiin lehmiä...













... ja uitiin


Uinnin jälkeen käytiin lehmälaitumella ja Nelson merkkas itsensä lehmän lannalla ja mä koitin putsata sit, mut juoduttiin kuitenkin pesulle.


















Käytiin myös veneilemässä soutuveneellä läheiseen saareen, jossa "grillattiin"...









Ei kommentteja: