tiistai 26. helmikuuta 2008

Kiireinen viikonloppu!

Mamma on taas kuskannut mua paikasta toiseen ja kivaa on ollut. Lauantaina mentiin hakuileen, mettässä oli tuttuja: isäntä oli eksynyt mukaan ja Anukin oli sielä. Tällä kertaa mä pääätin kyllä pitää omaa kivaa, koska oli Anu ja isäntä paikalla niin en olis millään jaksanut keskittyä. Toiseksi tuntui että maalimiehet oli niin hankalissa paikoissa. Mä kyllä lähdin sinne mihin emäntä näytti, mut sitten kiinnosti kaikki muu. Isännän hain lopuksi heti suorilta. Sen jälkeen isäntä vei mut mummolle ja jätti sinne ihan yksin nukkumaan ja emäntä jäi metsään maalimieheksi. Tässä muutamia kuvia hakutreeneistä:
Kun emäntä tuli mummo mua pakattiinkin jo taas autoon. Ajettiin aivan outoon paikkaan, sielä oli sellaisia kummallisia nelijalkaisia otuksia, joita piti vähän haukkuakin, ne oli kuulemma hevosia. Ne se mitä sielä paikassa tehtiin ei varsinaisesti liittynyt hevosiin. Oltiin sellaisessa hallissa jossa oli muitakin koiria. Hallissa oli mulla vanhoja tuttuja agility esteitä, sieltä löytyi kepit, pussi, puomin alastulo, hyppy. Mä muistin kyllä kaikki vanhastaan, muille koirille ne olikin ihan uusia. Emäntä vähän sekoili kepeillä mutta onneksi mä osasin mennä emännän sekoilusta huolimatta.
Lauantai ilta menikin nukkuessa. Sunnuntaina mua vietiin taas sellaiseen halliin, mutta nyt se oli ihan eripaikassa. Hieman meinas pukata stressiä päälle ja ensin syljeskelin emnnän tyrkyttämät nakitkin suustani niin paljon sielä oli koiria ja haukkunaa. Se oli muuten ihan kiva paikka mutta olisi pitänyt antaa vieraiden ihmisten katsella mun hampaita, onneksi emäntä ei antanut niiden koskea katsoa vaan. Emännän makupalat oukuttivat kyllä alun jälkeen niin paljon että sain jopa emännän silmät loistamaan sillä niin taitavasti juoksin emännän rinnalla ja seisoin paikallani tuijottamassa nakkia. Mun parina oli sellainen isovillakoira oka osas seistä tosi hienosti, muutenkin sielä oli paljon taitavia koiria, jotka reenasia Tampereen kansainvälistä koiranäyttelyä varten, tässä muutamia kuvia sieltä niistä jotka pärjäs
Kiireisestä viikonlopusta johtuen jäi lenkit vähäisiksi, mutta onneksi mamma korjasi vapaana juoksemisen puutteen eilen. Aamupäivällä olitiin Rockyn kanssa 2.5h lenkillä metsässä ja sitten illalla käytiin mamman ja mummon kanssa vielä kahden tunnin lenkillä josta sain suurimman osan ajasta juoksennella vapaana ja taas maittoi uni illalla en jaksanut edes mennä saunaan mamman kanssa.

Ei kommentteja: