sunnuntai 4. marraskuuta 2007

Pieni vauva

Kävin tiistaina emännän veljen ja hänen avovaimonsa Anun luona. Siellä oli jotain aivan uutta ja ihmeellistä. Sinne oli ilmestynyt pieni tyttö pinsku vauva. Kyllä niin pieni vauva oli tosi ihmeellinen. Mä opin että kun makaan hiljaa paikallani niin se tulee sängyn alta mua katsomaan ja niinhän siinä tapahtu. Me juostiin Milan kanssa ja haisteltiin. Mila oli vielä niin pieni ettei me päästy oikein kunnolla painimaan.

Olen leikkinyt Milan kanssa toisenkin kerran, silloin olimme mummolla. Mila oli oikein riiviö tyttö. Kyllä mä sit näytän miten painitaan, kun Milan on isompi. Nyt en viitsinyt reagoida vaikka Mila repi välillä korvasta ja koitti kuinka paljon mun poskilihakset antaa periksi. Aika ovela tyttö se Mila vaan on kun niin näppärästi piiloutui mun jalkojen alle. Emäntä on luvannut et saan vielä useasti leikkiä Milan kanssa. Olen myös kuullut huhuja että Milan siskokin asuu Tampereella. Innolla odotan että pääsen myös häntä tapaamaan.








Illalla emäntä tuli käymään ja me lähettiin harrastaan, niin Mila pääsi nukkumaan. Oli ihana nähä emäntää ja tehä vielä harjoituksia sen kanssa. Olimme paikassa jossa oli paljon muitakin koiria ja hieman hämärää. Harjoittelimme maahan menoa, ohituksia, seuraamista, mulle tuttuja juttuja, onneksi välillä pääsi vähän haisteleen niin ei ollut niin tylsää. Pääsin myös välillä Anua moikkaan, kun se tuli katsomaan miten taitava oon.

1 kommentti:

Mirka kirjoitti...

Ihana tuo Iriksen sisko Mila! Milloinkas järkätään oikein kimppatreffit?