lauantai 17. marraskuuta 2007

Lapsenvahti

On rankkaa toimia lapsen vahtina, vaikka kyseessä onkin ihana pikkuinen Mila. Mila oli meillä torstaina hoidossa lähes koko päivän. Mä jouduin herään jo aikaisin aamulla emännän kanssa lenkille, kun Mila tuli jo hieman ennen 8.

Milan kanssa tuli painittua, juostua, ulkoiltua, nukuttua. Mä en ymmärtänyt sanomalehtien tarkoitusta lattialla eikä Milakaan tuntunut ymmärtävän. Mila pissi matoille ja mä taas opetin Milalle miten sanomalehtiä syödään ja revitään, koska olin ihan varma että emäntä oli ne sitä tarkoitusta varten levittänyt, sillä eihän kukaan nyt sisälle pissi.





Kuuletko, vai haukkaanko palan sun korvasta!










Odotava vähän, mä pesen sun korvan loppuun!










Mä sain taas vanhempana ja viisaampana yrittää näyttää esimerkkiä miten meillä toimitaan. Vaikka pikku prinsessa ei mun esimerkistä huolimatta suostunut lattialla nukkumaan, niinpä me nukuimme molemmat sohvalla. Annan Milan syödä korvaani ja poskeani, koska tiedän että se on vasta vauva. Se lisäksi että vahdin Milaa torstain kävin vielä mummolla perjantaina leikkimässä Milan kanssa. Tänään oonkin sitten lepäilly ja toipunut vahtimisesta.



Pinserit vielä nukkuu päiväunia! Emäntä on jo herännyt ja noussut valokuvaamaan.















Huomenta Prinsessa!












Jossain täällä on ne emännä piilottamat makupalat.

Ei kommentteja: