perjantai 19. lokakuuta 2007

TÄÄLLÄ VARTIOIN MINÄ!

Mulla on ollut paljon hommia ja kiireitä viime aikoina. Olen käynyt lähes päivittäin rakennustyömaalla vahtimassa että hommat sujuvat suunnitelmien mukaan.









On kova työ käydä tarkistaan tontti, että kaikki on hyvin. Mun pitää käydä myös joka kerta kierroksella naapuritonteillakin merkkaamassa mikä on mun reviiriäni. Merkkasin myös työmiesten takkeja, tästä ei emäntä ilahtanut.






















Välillä käyn painimassa Oonan kanssa, jos Oona sattuu olemaan paikalla. Oona on naapuriin muutava 8-vuotias dalmatialaisnarttu, jos Oona ei ole leikkituulella juoksen Oonan emännän pojan kanssa. Meillä on tosi kivaa, eikä 5-vuotias poika paljon hätkähdä vaikka käynkin antamassa välillä pusuja, joskus myös etsin häntä piilopaikoista.

Osaan myös pitää ruokataukoja, sopivin väliajoin. Oon varastoinut luut tontille niin ettei muut sitä löydä ja aina kun nälkä yllättää käyn sen hakemassa. Emäntää on myös mukava kiusata, haen jotain emännän mielestä pinserin suuhun sopimatonta ja juoksen karkuun, "TUO", mitä se taas tarkoittikaan, IRTI on myös aivan vieras sana...

1 kommentti:

Mirka kirjoitti...

Iris on se keltanauhainen... Pitää treffata mahdollisimman pian, jospa vaikka siskokin eksyisi sitten samoille treffeille. :D Hauska yhteensattuma kyllä. Ollaan yhteyksissä, kunhan meidän lauman uusi jäsen kotiutuu! Mikille rapsutukset!