keskiviikko 19. syyskuuta 2007

Ihana lihapulla täti

Tänää oltiin viime viikon tapaan paikassa missä oli paljon koiria. Emäntä kutsui sitä näyttelykoulutusharjoituksesksi. Sielä oli aivan ihana lihapulla täti. Ensin mä en niin piitannut siitä, kun se tuli mun lähelle, mutta loppujen lopuks se oli aivan mahtavaa kun sain aina lihapullia kun se oli mun lähellä. Kävin jopa juoksemassa sen kanssa rinkiä. Annoin sen tädin silittää mun huuliakin kun sain lihapullaa. Emäntä näytti kovasti tyytyväiseltä. Sain lihapulla tädiltä paljon enemmän huomiota ja nameja kun muut koirat, kyllä mä olen sitten etevä. Muiden mielestä ehkäpä hieman haastavampi tapaus... mutta muuthan on tunnetusti väärässä.

Näyttelykoulutus harjoituksesta kiirehdittiin agilityreenehin. Rengas on uus kiva juttu jota oon kokeillut muutaman kerran. Vanhat jutut ei oikein kiinnostanut, sillä maa oli jälleenkerran viime viikon tapaan täynnä ihania tuoksuja. Loppujen lopuksi menin kepit hihnassa ja lopussa ja välissä tuli tuplasti enemmän palkkaa mihin oon tottunut, joten aika fiksu veto sanoisin mä... Emännälle ei viissiin jäänyt kovin hyvä fiilis reeneistä.

Ei kommentteja: