keskiviikko 18. heinäkuuta 2007

Päivitystä mun maailmaan

Taas on reilu viikko vierähtänyt viime tekstistä. Elämän rytmi on niin kiireistä ettei saa aikaiseksi päivittää tietoja. Emäntä ja isäntä on "löytänyt" uuden lenkkeily metsän, jossa saa kirmata. Emännällä tuntuu olevan kuntopoluista muistoja eikä se kuulosta kovin innostuneelta puhuessaan kouluaikaisista hiihtotunneista. Emännän muistoista huolimatta ollaan käyty joka toinen päivä sielä lenkillä.



Sielä metsässä on tosi paljon erilaisia polkuja ja tuoksuja. Mettässä on hirveesti isoja mäkiä, en oo aikasemmin nähnyt niin isoja mäkiä mm. vanha laskettelurinne. Emäntä ja isäntä ei pysy mun vauhdissa ollenkaan, vaikka koitan tehä ylimääräisiä lenkkejä niiden tallustellessa polkua pitkin. Näkisittepä mun lihakset mäkireenien jälkeen...



Viikon aikana on ollut paljon kavereita, joiden kanssa oon saanut rauhassa peuhata. Viime viikon torstaina mökille tuli Belgianpaimenkoira pentu, joka oli vielä hieman kömpelö muhun verrattuna, mutta olihan se paljon nuorempi. Sunnuntaina olin leikkimässä hiekkamontulla Rockyn kanssa. Joku hullu oli jättänyt sinne romua. Juoksin suoraan pyörän romuun, joka pyörähti, lopputuloksen näette tässä... Piti näyttää isäntäväelle kuinka paljon jalkaan koski kun ne koitti lähteä elokuviin ilman mua. Valitettavasti kun esitys ei onnistunut vaan jäin yksin kotiin.


Tällä viikolla tiistaina emäntä vei mut Hämeenlinnaan tapaan Muusa, siskoa, ja Ali, veljeä. Mentiin sinne vaarin maasturilla, sielä oli myös emännän veli ja mummo mukana. Menomatkalla oli tosi vaikea päättää missä matkustaisin, koitin etupenkkiä ja sen jalkatilaa, takapenkin jalkatilaa, emännän ja mummon välissä olemista, takaosaa autosta, mut en oikein löytänyt sopivaa matkustus asentoa, niinpä vaelsin sen minkä kerkesin emännän rauhoitteluilta, toiseksi kaikki ihmiset oli pakko pestä.

Hämeenlinnan mökillä oli aivan mahtavaa. Sisko oli aikamoinen vesipeto ja myös veli kävi vedessä kahlaamassa. Mä tyydyin pääasiassa katselemaan, muutaman kerran jouduin käymään vedessä esim. liukuessani kesken leikkien. Olin muuten kaikkein korkein tai meillä ei ollut kovasti koko eroa veljen kanssa, mut sisko oli selvästi pienempi. Veli ja sisko väsyvät ennen mua ja siskoa ei kannattanut mennä ärsyttään kun se halus levät, se tyttö osaa pitää puolensa en saanut edes astua rauhassa sitä.






Ei kommentteja: