keskiviikko 27. kesäkuuta 2007

Väsymystä ja vesisadetta!

Alkuviikko onkin mennyt toipuessa juhannuksesta. Maanantai meni lähes tulkoon kokonaan nukkuessa, onneksi agilityreenitkin oli siirretty tähän päivään. Olin juhannuksesta paljon väsyneempi kuin isäntä ja emäntä, mutta niiden ei tarvinnutkaan olla valpaana koko juhannusta, oli niin paljon ihmisiä joiden menemisiä piti katsoo.
Oltiin sellaisessa vuokramökissä isänän ja emännän kanssa. Viereisessä isossa mökissä oli emännän ja isännän kavereita (paljon leikkikavereita mulle, tosin ensin piti varmistaa et ne on oikeesti kivoja) ja sit siinä ympäristössä oli vielä kaksi pientä mökkiä, jossa oli porukkaa, lauantaina oli paljon lapsi kavereita, joiden kanssa innostuin juoksemaankin.
Sain olla juosta vapaana lähes kolme päivää. Lauantaina tehtiin maalta kaupunki visiitti Kristiinan kaupunkiin, jossa olikin paljon kivoja tuoksuja ja ihania ihmisiä sekä sain vähän jätskiä, JAMM. Mökillä oli ihmisillä olympialaiset ja mä olin tietty isännän ja emännän kanssa samassa joukkueessa, esimerkikisi haarukan etsintä oli kivaa, se kisa me voitettiin. Yhessä kisassa isäntää ja emäntää piti pelastaa kun ne oli liian lähekkäin vieraiden ihmisten kanssa, mun pelastuksesta johtuen ne tais hävitä sen kisan.

Mökillä parasta oli kaivaminen ja oman luun syönti. Sunnuntaina käytiin paluumatkalla luonnonpuistossa, jossa oli tappaja muurahaisia, ihan varmasti ne oli iskenyt silmänsä vaan muhun, mä kun oon täyttä lihasta, vaikka kuinka juoksin ja pyörin sammalikossa aina joku oli kimpussa. Sunnuntaina pääsi vielä "omalle" mökille juoksemaan, isäntäväen suostuttelusta huolimatta en halunnut järveen uimaan, mutta olin laiturilla valmiina pelastaan ne.

Alkuviikko on satanut vettä ja voiko mikään olla sen tylsempää kuin vesisade. Sillon on kurjaa käydä edes lenkillä, tänää yritin välttyä ulosmenolta tekemällä pissan matolle, mutta ei auttanut isänntäväki oli päättänyt et sateesta huolimatta tarpeet tehdään ulos, niinpä olen joutunut käymään vesisateessa.
Tänää oli agilityreenitkin vesisateessa, emäntä tais olla taas vähän pulassa kun mua ei kiinnostanut lelut, tällä kertaa emäntä kiellesi haistelunkin. Yritin jäädä putkeen sateensuojaan, mut se temppu ei onnistunut, emäntä oli mua näppärämpi ja jouduin takas sateeseen. Sen verran pitää sanoo, että ohjaaja kehu kyllä mun keppien pujottelu suoritusta.

1 kommentti:

Weera kirjoitti...

Todella monipuoliselta kuulostaa tuo Mikin harrastaminen jo alle kuusi kuukautisena. Kade.