perjantai 21. marraskuuta 2008

Miki toteuttaa vaistojaan


Ensin poseerauskuva Miki ja alempana Mila

Tällä on jotain

Kun mä laitan pään oikein syvälle niin mä saan sen

Hei mihin sä meet, älä leikistä suutu

Sainpas sut

Mistä niitä päästäisiä löytyy lisää

Mä löysin lisää... Mä en tajuu mitä sä teet mut pitää kai munkin hieman haistella tätä maata. Mila ei ollenkaan ymmärtänyt mitä kivaa Miki näki päästäisten pyydystämisessä. Tää oli eka kerta kun näin Mikin toteuttavan rottakoiran virkaa. Tähän saakka meillä on yritetty pyydystää vaan pupuja ja kerran hirveä, heikoin tuloksin. Päästäisiä Miki sai kiinni, onneksi vain tappoi eikä syönyt niitä.

2 kommenttia:

Cyrax kirjoitti...

Hei!

Juu harvoin minäkään Ania puen, aikas turhaa periaatteessa. Mutta jos seisomme ulkona esim jonkun aikaa, saatan heittää takin päälle, ettei neiti jäädy kuoliaaks :D
Tänään oli satanut lisää lunta ja Ani oli ihan hölmistynyt. Mutta loppujen lopuksi pinkoi niin lujaa kuin pääsi :D

Mitäpäs muuta teille Mikin kanssa kuuluu?

Cyrax kirjoitti...

Hei!

Laitan kyllä kuvia uudesta tyttelistä :)
Joo me aateltiin että otetaan nyt se toinen, ikäeroa kerran Anilla ja Briillä ei ole joten aina vaan parempi. Ja olen aina toivonut toista pinskua :D

Anilla on alkanut joku ihme kuuro vaihe. Ei kuuntele lainkaan mitä sille sanoo ja kaikki käskyt menee ihan ohi korvien :/