tiistai 18. syyskuuta 2007

Makkaraa, makkaraa, lisää makkaraa

Olen keksinyt paljon uusia tapoja miten saa makkaraa. Olen päivittäin kirmannut omistajan luokse sanoista tänne ja tule, molemmista sanoista vaaditaan hieman erijuttuja. Myös istuessa tai maatessa paikallaan saa makkaraa. Sitten kun osaa seistä sanan kuultuaan tai istua omistajan jalanvieressä sanasta sivulla.

Myös seuraa sanasta, tää on tosi hauskaa välillä kääntyillään tai pysyähdytään, saa makkaraa. Este (se on sellanen erilainen kuin agility este, tää este on ihan umpinainen eikä omistaja liiku ollenkaan vaan mun pitää käydä yksin se hyppäämässä ja jäädä seisomaan toisellepuolelle) on tullut tutuksi. Agilityssä on ollut hyötyä paikallaan pysymisestä, koska kukaan ei tuu silloin roikkumaan mun kaulapantaan, mikä on tosi kiva juttu.

Kun noi kaikki asiat osaa toteuttaa mettälenkillä vapaana ollessaan tai hihnalenkillä saa omistajan tosi hyvälle tuulelle. Noita harjoituksia ollaan harjoiteltu myös 1-2kertaa viikossa sellasessa ryhmässä missä on muitakin koiria, mut ei ne oikeastaan oo kovin kiinnostavia kun niihin on tottunut. tosin emäntä sano että se ryhmää juttu loppui, saa nähä mitä nyt aletaan tekemään.

Metsässä oon saanut myös etsiä avaiia, missä oon aika hyvä, siitäkin tulee makkaraa. Makkaraa ja raputuksia saa vieläkin mun lempileikistä etsiä ihmisiä piilosta. Tänää sain makkara vanan perässä kulkemisesta palkaksi iltaruuan, maha täynnä oli kiva lähteä kotiin.

Ei kommentteja: