maanantai 3. syyskuuta 2007

Mä olen rakastunut

Voi pojat tänää näin elämäni tytön... tai no tän hetkisen elämäni rakkauden... Ens käytiin koirapuistossa sielä oli tosi paljon koiria, mut ei ketään ihanaa naista. Lenkille kun mentiin emännän ja isännän kanssa ja mä pääsin taas vapauteen viilettään niinn löysin sen. Ihanan spanielin.

Tyttö oli hihnassa omistajiensa kanssa. Mun lauma lähti pois, mut mä en viitsinyt jättää tyttöä vaan lähdin sen matkaan, emännän huudoista huolimatta. Hetken päästä emäntä ilmesty pusikosta ja yritti ottaa mut kiinni, samalla tytön omistajat nosti tytön mun ulottuvilta. Pääsin vielä myöhemmin juoksemaan tytön perään ennenkö emäntä sai isännän avustuksella mulle pannan.

Sanoisin että törkeää, ottaa mua kiinni, koska samalla menetin ihanaisen tytön.

Ei kommentteja: