torstai 15. tammikuuta 2009

Mammalle painajaisia!

Miki pääsi eilen taas toteuttaan vaistojaan. Käveli vapaana mun vierellä kun oltiin pellolla. En edes kerinnyt huomata mitään, ennenkö myyrä tms. oli Mikin hampaissa, tää oli tosi nopeeta toimintaa. Nyt oli kyseessä huomattavasti suurempi yksilö kuin viime kerralla, tällä oli oikein tummakarvapeitekin. Mä en vaan pystynyt jäädä katteleen kun pieniotus huusi mun suloisen pinskun hampaissa. Mua vaan ällötti ja puistatti, kun kuulin sen piipityksen ja näin ne sätkivät pienet jalat ja ihan niin kuin ois rusahdus kuulunut. Mä vaan toivon et koiruus teki siitä selvää, ainakin se huuto loppu. Matokuurin aloittamista mietin. Meni pitkälle iltaan ennenkö annoin koiran tulla pusutus etäisyydelle.

Lenkin jälkeen lähin tallille, jonne sisälle tuli päästäinen eikä se raukka osannut ulos omin avuin, mut mä en voinut siihen koskee enkä sitä auttaa. Tosin kyseinen yksilö näytti hyvinvoivalta ja karva kiiltävältä, eikä mikään ihme jos se syö kauraa ja nuoleskelee melassikuppeja, mä vaan näin sielujen silmissä päästäisen Miki hampaissa. Onneksi olin eilen jättänyt koiran kotiin, sillä en ois kestänyt enää toista kuollutta otusta Mikin hampaissa samana päivänä.

Vissiin oli ensimmäinenkin yksilö liikaa, sillä painajaisina uniin tuli rotat tai kokonsa ja näkönsä puolesta olivat enenmmänkin gerbiilejä. Ennen heräämistä näytin unissani olkapäässä olevaa puremajälkeä ja sitten kaksi gerbiiliä tms, hyökkäsi mun oikean käden sormiin kiinni enkä saanut ketään auttamaan niiden irroituksessa. Herättyäni mulla oli oikeesti olkapäässä kipua, kivun aiheuttajaksi selvisi kännykän näppäimistö, olin nukkunut kyljelläni kännykän päällä ja olkapäähän oli tatuoitunut näppäimimstö.

Ei kommentteja: