perjantai 18. tammikuuta 2008

Tokoilua

Eilen oltiin Milan luona melkein koko ilta ja kivaa oli. Käytiin pitkällä metsälenkillä, jouduttiin suihkuun, ei niin kivaa, mutta toisaalta sitä hajuakaan ei ois kestänyt. Illalla mentiin emännän, Milan ja Milan emännän sekä emännän kaverin ja niiden villakoiran kanssa tokoileen. Oli kivaa ja pitihän mun näyttää Milalle esimerkkiä miten hommat tehdään.

Emäntä ei kyllä palkannut mua niin tiheesti kun sai vinkkejä jos olin vinossa, joten jouduin viilaamaan pilkkua. Seuraaminen oli oikein mukvaa ja sivulla olo. Luoksetuloissa mä kyllä kerran mietin et jos oisin sittenkin päässyt Milan kanssa leikkimään, mut makkarat vei voiton. Lopuksi sain myös Anulta ja Paulalta namia, kun annoin niiden räpeltää mun hampaita. Illalla maittoi uni.

Aamulla sainkin nukkua pitkään ennekö lähdettiin Rockyn kanssa pitkälle lenkille, tänää oltiin melkein kahden tunnin metsälenkillä, vaikka Rocky meinasi yytyä kaikkeen siihen kepien hyppimiseen. Mila tuli tänää käymään, joten illallakin oli mukavaa luvassa. Kohta taas nukkumaan, jos vaan joku tajuaisi ruokkia tämän pinserin.

4 kommenttia:

Lotta K kirjoitti...

Onnea yksivuotiaalle Mikille :)

Weera kirjoitti...

Onnea Mikiläiselle!

Petra kirjoitti...

Taisin nähdä herran emäntää ulkoiluttamassa tällä viikolla Stokkaa vastapäätä? Oli kiirus ruokikselta takasin toimistolle mutta kerkisin huomaamaan että koiruus on muuttunut ihan eri kokoiseksi ja aikuisen näköiseksi.Emäntäkin kulki niin somasti hihnassa ;).

Sanna kirjoitti...

Kiitokset onnitteluista!
Joo musta on tullut ihan city-koira. Tällä viikollakin kolmena päivänä Tampereen keskustassa ja sit vielä kahtena päivänä Oulussa.
Välillä se emäntäkin tulee nätisti perässä, joskus kuyllä laittaa hanttiin silloin kun mulla ois kova kiire ja joku hyvä haju nenässä!