maanantai 18. kesäkuuta 2007

Rippijuhlat

Tänää oli isännän serkun rippijuhlat. Ensin mä mietin et mitäköhän ne sellaset ihmisen hömpötykset on mut voin kertoo et kannattaa kokeilla, mulla oli tosi kivaa. Rippijuhlat oli sen tytön kotona ja niillä oli aivan mahtava piha maalla, sielä oli paljon tuoksuja. Mä haistoin heti et sielä asustaa kissoja, mut niitä ei näkynyt ne oli vissiin pelästynyt kun näkivät mikä komistus autosta nousee. Oisin kyllä leikkinyt mielelläni kissojen kanssa, ne ei tiedä mitä ne menetti.

Sielä oli onneks paljon muuta kivaa. Ensin juoksin pitkin pihaa 6-vuotiaan pojan kanssa, kuulemma jalkapalloilija, mut ei se mulle pärjännyt. Olin paljon nopeempi, tosin mun käännökset meni aina pitkäks. Onneks oli koko ajan raikasta vettä tarjolla ja sain juoda ja levätä sillon kun mua ei haastettu juoksukilpailuun. Pojan lähettyä jalkapallo peliin sinne tuli koira mulle kaveriks.

Toinen koira oli jonkin verran isompi ja sen verran vanhempi ettei jaksanut koko aikaa pysyä mun vaudissa. Muutenkin toinen koira oli hieman kummallinen, se teki uimahyppyjä lampeen kepin perässä. Mä en kyllä ois kastellut jalkojani jonkun niin turhan, kun kepin vuoksi. Olin paljon fiksumpi, juoksin rannalla ja harjoittelin mun tulevaa uraa. Hypin kaikkien penkkien yli mitä rannalta löytyi ja juoksin siltaa pitkin, se oli puomiharjoittelua jos ette arvannut.
Juhlien jälkeen oli taas automatka luvassa, tällä kertaa lähdettiin kotiin. Kotona isäntäväki alko heti puuhaileen jotain, ne on hieman kummallisia kun eivät osaa rauhoittua. Hetken katottuani niiden touhuja arvasin et taas tehään lähtöä. Tälläkertaa menin omaan petiin ja toivoin et saisin rauhassa nukkua. Toiveeni kävi toteen ja ne hävis hiljaa ovesta ulos. Ihana rauha, koko asunto ihan vaan mua varten ja ihana rauha nukkua.

Sain olla 4tuntia ihan rauhassa, välillä kävin pyörittään lelupalloa että sain ruokaa, muuten en viitsinyt turhaan stressata. Meillä ei oo lattialla enää pissapapereita, koska osaan pitää kodin puhtaana. Pitkän yksinolon jälkeen, joskus tulee ilopissatippoja isäntäväen tullessa kotiin. Isäntäväki oli vissiin hieman ollut huolissaan, miten mä osaan pitää kodin puhtaana, kun kävivät matot tutkimassa, mutta ihan turhaan.

Ei kommentteja: