tiistai 27. toukokuuta 2008

Mamma sairastaa

Mamma on ollut pari päivää kipeenä ja koska muutto tohinat on menossa niin me ollaan mamman kanssa nukuttu kylkikyljessä olkkarin lattialla petarilla. Sinänsä mulla ei oo valittamista, mutta kovinkaan paljoa ei oo ollut aktiviteetia. Milan kanssa pääsin eilen hetkellisesti peuhaamaan. Isännän tullessa kotiin mä en enää pääse mamman viereen vaan oon ollut sitten jalkopäässä ja omalla viltilläni.

Muutto tohinassa on se hyvän puoli että mä oon saanut olla joka paikassa oon päässy päivisin sänkyynkin nukkumaan, kun mamma on pakannut tavaroita ja mikä olis sen parempi paikka. Ihmisiä on tullut ja mennyt viime päivinä enkä aksa kovin montaa kertaa päivässä ilmoittaa enää niistä.

Oon kuuullut että kuukausi vietetän matkalaukkuelämää, mökillä, mummolla, Milan luona, milloin missäkin, sitten kuulemma pitää muuttaa siihen kamalaan paikkaan jossa kuuluu pauketta ja rätinää, piha kallio on kyllä kiva, kuten lähi metsätkin. Hyvänä puolena voisin mainita että lauma on kasassa sitten ensimmäisen kerran 10kk.

Ei kommentteja: