sunnuntai 4. marraskuuta 2007

Treenit

Lauantaina emäntä puhu et luvassa ois hakutreenit. Kuvittelin et hakutreenit ois ihmisten etsimistä. Aamulla emäntä ilmesty kotiin ja katos makuuhuoneeseen, mulla ei oo sinne enää mitään asiaa, Isäntä lähti viemään mua lenkille, jonka jälkeen se hävis ja mä jäin kotiin nukkumaan.

Kun emäntä heräs niin se näytti kiireiseltä. Jos ymmärsin oikein puheista niin isäntä oli laittanut kellon väärään aikaan soittaan eli meijän ois pitänyt olla menossa kun kello soitti. No kiireellä emäntä laitto mut autoon ja me lähettiin mulla aivan outoon paikkaan, tosin hiekkatiestä tiesin et jotain kivaa on luvassa, sen verran piti ilmoittaa.

Perillä odotti muutama ihminen ja koiria näytti olevan autossa. Ensin odotin autossa kun emäntä ja muut ihmiset hävis, sitten jouduin vieläkin odottomaan kun koiria hyppäs vuoron perään autosta. Kun pääsin autosta oli mun vuoro toimia... Emäntä sanoi tunnussanan ja mä lähdin etsimään. Löysin ensin emännän hanskan ja kaikki ihmiset oli todella iloisen näköisiä. Seuraavalla kerralla löysin toisenlaisen hanskan, lopuksi vielä löysin pienen kengän, kyllä mulla oli hauskaa ja ihmiset oli niin onnellisen näköisiä.

Treenien jälkeen emämntä vei mut tuttuun paikka juoksemaan. Sielä oli kyllä hieman erilaista, sillä maa oli täynnä valkoista ainetta, kuulemma lunta. Siinä valkoisessa aineessa oli kiva juosta ja siitä löyty paljon tuoksuja, etten ois millään malttanut pitää emäntää silmällä ja niinpä emäntä aina välillä hävis.

Illalla oli sekä emäntä että isäntä kotona. Oli tosi ihana leikkiä niiden kanssa sekä kotona että ulkona. En edes muista milloin emäntä ja isäntä ois ollut yhtä aikaa kotona, molemmat kun tuntuu olevan niin kiireisiä.

Ei kommentteja: