sunnuntai 4. marraskuuta 2007

Päivä täynnä yllätyksiä

Emäntä lähti viemään mua herättyään treeneihin. Käytiin harjoittelemassa paikassa jossa oli kaksi koiraa mun lisäkseni. Mä en ollu niin kovasti ilahtunut ajatuksesta että maassa pitäs makoilla paikallaan, mutta kun ne emännän makkarat ja hymy oli niin hyvä palkkio niin ei mun auttanut kun makoilla paikoillaan siinä maassa.

Kävin mummollakin tänää ja tontilla, mut todellinen yllätys olikin luvassa vasta myöhemmin. Olisin mielelläni kotiin päästyäni ottanut päiväunet, mutta juurikun pääsin sopivasti pitkälleni niin taas lähdettiin.
Autossa jo tunnistin paikan ja yritin emäntää hoputtaa. olimme siis mun leikkipaikassa. Koira kavereita vaan ei näkynyt. Hetkenpäästä näin Rocky, sen jälkeen tuli vielä mieluisampi yllätys. Hetkenpäästä pihaan kaarsi Nelson omistajineen. Voisiko päivä enään paremmaksi muuttua. Tässä mä olin väärässä. Sillä välin kun me pojat leikittiin, Rocky komensi kyllä niin paljon Nelsonia että se joutui pois meidän leikeistä, paikalle saapui ihana tyttö.

Hetken tutustumisen jälkeen en olisi enää halunnut leikkiä Nelsonin kanssa vaan mä olisin ollut vaan Alman kanssa. Alma on 4.5kk vanha black&tan pinseri. Ihmiset ei ollu kyllä samaa mieltä mun kanssa, kuulemma noin nuoriin tyttöihin ei oo sopivaa sekaantua. Alman lähdetty kotiin me lähdimme Nelsonin kanssa meille jatkamaan painia.





Me pojat, Nelson, Minä ja Rocky














Kylläpä se Alma tuoksuu hyvältä









Mihin se ihan tyttö hävis?












Ihanainen Alma tyttö














Nelson vapaamatkustajana















Sitten otetaan mittaa toisistamme

Huomatkaa, kuinka mä näytän kumpi on the king ja saa Alman...
Veljes rakkautta, paras paikka huilata on veljen vieressä...

2 kommenttia:

Mirka kirjoitti...

Mulla on ens viikolla ma ja ti illat töitä ja ke-to-pe aamut. Keskiviikkona meillä on Ronin kanssa käytöskoulu Kangasalla klo 18-~20. Mites olis ennen sitä tai sen jälkeen tai sit torstaina tai perjantainakin käy. Meillä on vähän ahtaat tilat ja tuo Ronsku ei varmaankaan suostu tänne kotiin toista urosta ottamaan. Muutenkin mietin, että Ronsku vois jättäytyä näistä treffeistä varmuuden vuoksi pois. Voi odottaa autossa sen aikaa.

Sanna kirjoitti...

Miki a tyttö vauvat siis tapaavat ensi viikolla. Laitan sulle viestiä paremmin ajasta ja paikasta.